Terboekpunyer-Alasan-alasan untuk clash cara student

10:14:00 PM By Putradam azman

  

Student Kimia : Saya banyak terdedah dgn bahan kimia, saya takut tak dpt beri zuriat. Kita berpisah eh? "

Student Fizik : "Saya belajar pasal fizik kuantum yg tak nampak, jadi saya tak nampak awak dlm diri saya. Kita clash"
Student Matematik : "Saya dah buat kira-kira guna limit function, mmg sampai sini saja limit perhubungan kita"
Student Biologi : Maaf, saya dah jatuh cinta dengan serangga dan tumbuh-tumbuhan. Bukan dgn awak lagi"
Student Pergigian : "Saya tahu yg cinta awak palsu sepalsu gigi palsu! Nyenyenye."
 
Student Perundangan : "Talk to the hand, see you in court!"

Student Seni : "Gaya awak tak cukup abstrak untuk menambat hati saya. Maaf"

Student Pengajian Islam : "saya solat istikharah malam tadi dan sorry, awak tak ada dalam petunjuk masa depan saya".
Student muzik : saya cuba hayati nada cinta yang awak luahkan pada saya, tetapi lontaran vokal dan gaya penyampaian awk, tak dapat saya rasakan . . maaf awk disingkir.
student seni kulinari (masakan): awak tak pandai masak dan tak reti ambik hati org tua sy..nnt nk makan apa??
Student hotel & tourism : "saya tak dapat rasa customer service and serving awak dengan baik. Awak gagal dalam hubungan ini..kita putus..

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA
LIKE lar.. BLOG NIE KALAU SUKA
hak3..

3 COMMENT:

  1. HAHAHA....btul tu...ada logik jgk ni...personaliti manusia lain2..

    leh visit blog ni..http://inisayatau.blogspot.com/

    ReplyDelete